Tag backup af Office 365 med Nordic Backup | Secure Cloud Backup Software | Nordic Backup
Udskriv vejledning
Log ind på Exchange Admin Center
Med en administrator konto, log ind på Exchange Admin Center på https://outlook.office365.com/ecp
2. Tilføj ny rollegruppe
Klik på Permissions i menuen til venstre.
Under Admin Roles skal du klikke på knappen Plus (+) for at oprette en ny rollegruppe.
3. Tilpas rollegruppe
Giv rollegruppen et navn som “Nordic Backup”, og tildel følgende roller til den:
Address Lists
ApplicationImpersonation
Legal Hold
Mailbox Search
Public Folders

Tilføj dig selv til medlemslisten, og klik på “Save”

4. Opret Backupsæt på Backupserveren
Log på Nordic Backup serveren ved hjælp af login oplysningerne og Backup Server adressen fra din Nordic Backup velkomst e-mail.
Klik på User for at administrere dine indstillinger.
Klik på menupunktet Backup Set til venstre, og klik derefter på knappen Plus (+) for at oprette et nyt backupsæt.
5. Konfigurer Backupsæt
Giv backupsættet et navn som “Office 365 backup”.
Indstil “Backup set type” til Office 365 Backup.
Sæt “Run on” indstillingen til “Server”.
Indtast dit Office 365 brugernavn og adgangskode, og klik på Næste
6. Vælg backupkilde
Vælg de elementer, du vil tage backup af, og klik på Næste.

For en mere avanceret visning af backupkilden skal du klikke på “I would like to choose the items…

7. Avanceret Backupkilde
Her kan du vælge og fravælge individuelle brugere og elementer
8. Backup Tidsplan
Konfigurer backup tidplanen som du ønsker, og klik på Gem
Din Office 365 backup er nu klar til at køre som konfigureret og du kan manuelt starte den fra siden “Manage Backup Set”.
DK v1.0